Sıkça Sorulan Sorular

Sıkça Sorulan Sorular

Miniso.com.tr sitesi içerisindeki tüm sayfalar SSL Güvenlik Sertifikası ile korunmaktadır. Ayrıca yapacağınız tüm alışverişlerde yüksek güvenlik standartları geçerlidir. SSL Güvenlik Sertifikası ve 3D Secure servisleri sayesinde güvenli bir şekilde alışveriş yapabilirsiniz.

3D Secure, online alışverişlerin güvenliğini sağlamak amacıyla kart kuruluşları tarafından geliştirilmiş bir kimlik doğrulama sistemidir. İnternetten yapılan alışverişlerde, şifre ile kredi kartı onaylama işlemi olarak da bilinir. Visa için kullanılan uygulamasına “Verified by Visa”, MasterCard için olanına ise “SecureCode” adı verilir.

Ana sayfada sağ üstte yer alan “Üye Ol” butonunu tıklayarak ve açılan sayfadaki üyelik formunu doldurarak miniso.com.tr’ye üye olabilirsiniz. Üyelik bilgilerinizi güncellemek için ana sayfanın sağ üst köşesinde bulunan “Üye Giriş” menüsüne girip gerekli değişiklikleri yapıp “Kaydet” butonuna tıkladığınızda bilgileriniz güncellenmiş olacaktır.

Miniso.com.tr sitesinde sağ üstte yer alan “Üye Giriş” butonu tıklandığında açılan pencerede “Şifremi Unuttum” butonu tıklanır. Buton tıklandığında açılan penceredeki e-mail alanına üyelik gerçekleştirilen e-mail adresi yazılır. E-mail adresinize gelen maildeki link tıklanarak giriş sağlanır. E-mail ile ayrıca tarafınıza yeni bir şifre gönderilmektedir. Gönderilen şifre ile “Üye Giriş” sayfasından yeni bir şifre oluşturulur.

Miniso.com.tr sitesi üzerinden üyelik işlemlerinizi gerçekleştirerek ya da üye olmadan sepete ekle sekmeleri ile sepetinizi oluşturarak kolayca sipariş verebilirsiniz. Sağ üstte bulunan Miniso poşeti ikonu üzerinden “Sepete Git” butonunu kullanarak sepet içeriğinizi görebilirsiniz. Sepetiniz sayfasının sağ alt köşesinde bulunana “Hemen Al” butonuna basarak fatura ve kargo adreslerinizi görebileceksiniz. Adres bilgilerim sayfasından var olan adresinizi görebilir, “Yeni Adres” girebilirsiniz. Sayfanın sağ alt köşesindeki “Devam” butonunu kullanarak ödeme adımına geçebilirsiniz. “Ödeme Bilgileri” ekranında kredi kartı bilgilerinizi girdikten sonra sayfanın sol altında bulunan “Ön bilgilendirme Formu” ve “Mesafeli Satış Sözleşmesi” ile “Gizlilik Politikasını” onayladıktan sonra “Siparişi Tamamla” butonu üzerinden devam edebilirsiniz. Verdiğiniz siparişlerinizi “Üye Giriş - Siparişlerim” menüsü altından inceleyebilirsiniz.

Siparişlerinizi “Üye Giriş – Siparişlerim” menüsü altında takip edebilirsiniz. Bu ekranda farklı “Sipariş Durumu” başlıkları göreceksiniz. Bu başlıklar “Ürün Hazırlanıyor, Kargo Hazır, Kargoya Verildi veya Teslim Edildi” şeklinde değişiklik gösterebilir. Ürün Hazırlanıyor: Siparişinizin ürünlerin raflardan toplanıp paketlenmesi, sevke hazırlanması, faturasının kesilmesi ve kargo yetkilisine teslim edilmesi için geçen süreyi içermektedir. Kargo Hazır: Siparişinizin ürünlerin raflardan toplanıp paketlenerek faturasının kesildiğini ve kargo yetkilisine teslim edilmek üzere beklediğini belirtmektedir. Kargoya Verildi: Siparişiniz paketlenip “Kolay Gelsin, Aras Kargo'' firmasına teslim edildiğinden itibaren teslimi gerçekleşene kadar olan süreyi belirtmektedir. Teslim Edildi: Siparişinizin teslim edildiğini anlatmaktadır.

Sipariş verdiğiniz ürünler Kolay Gelsin Kargo veya Aras Kargo olarak adresinize teslim olacak şekilde gönderilmektedir. Teslimat süresi, sipariş onayı mailini takiben gönderilecek kargoya teslim bildiriminden sonra kargo şirketinin sağlamış olduğu teslimat süreleri kadardır. Alıcıya önceden yazılı olarak veya bir sürekli veri taşıyıcısıyla bildirilmek koşuluyla bu süre en fazla on gün uzatılabilir. Hafta içi ve Cumartesi günü saat 10:00'a kadar vereceğiniz siparişler en geç 3 iş günü teslim edilmektedir. Oluşacak yoğunluklar sebebiyle MINISO “Aynı Gün Kargo” hizmetini sunamayabilir. Siparişinizin kargolanma durumunu “Siparişlerim” bölümünden takip edebilirsiniz. Cumartesi günü saat 10:00’den sonra verdiğiniz siparişlerin kargo ve gönderime hazırlanma süreçleri takip eden ilk iş gününde gerçekleştirilmektedir. Siparişinizin kargolanma durumunu “Siparişlerim” bölümünden takip edebilirsiniz. Kargo şirketinin haftada bir gün teslimat yaptığı bölgelerde, sevk bilgilerindeki yanlışlık ve eksiklik olduğu hallerde, bazı sosyal olaylar ve doğal afetler gibi durumlarda belirtilen gün süresinde gecikme olabilir. Bu gecikmelerden dolayı MINISO sorumlu tutulamaz. Ürün, Alıcı’dan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden, sevk bilgilerindeki yanlışlık ve/veya Alıcı’nın yerinde olmamasından doğabilecek ekstra kargo bedellerinden MINISO sorumlu değildir. Belirtilen günler içeriğinde ürün/ürünler Alıcı’ya ulaşmadıysa teslimat problemleri müşteri hizmetleri hattı aranarak MINISO’ya iletilmelidir. Zarar görmüş paket durumunda; zarar görmüş paketler teslim alınmayarak Kargo Şirketi yetkilisine tutanak tutturulmalıdır. Eğer kargo şirketi yetkilisi paketin hasarlı olmadığı görüşünde ise, paketin orada açılarak ürünlerin hasarsız teslim edildiğini kontrol ettirme ve durumun yine bir tutanakla tespit edilmesini isteme Alıcı istemelidir. Paket Alıcı tarafından teslim alındıktan sonra kargo şirketinin görevini tam olarak yaptığı kabul edilmiş olur. Zarar paket kabul edilmemiş ve tutanak tutulmuş ise, durum, tutanağın Alıcı’da kalan kopyasıyla birlikte en kısa zamanda MINISO’ya mü[email protected] email adresine tutanak eklenerek bildirilmelidir.

Siparişinizin iptalini aynı takvim günü içerisinde Müşteri Hizmetlerimiz aracılığıyla 0850 532 64 64 numaralı müşteri hizmetleri hattımızdan talep edebilirsiniz İptal talepleri yalnızca siparişinizde bulunan ürünlerin depomuzda toplanma işlemi başlamamışsa değerlendirmeye alınabilmektedir. Sipariş verdiğiniz ürünlerin toplanma süreci başladıktan sonra iptal işlemi yapılamamaktadır. Böyle durumlarda iade talebi oluşturabilirsiniz. İade işlemleri için iade koşullarındaki iade adımlarını izleyin.

Sitemiz üzerinden vermiş olduğunuz siparişlerle ilgili iade taleplerinizi yasal süre olan 14 gün içinde www.miniso.com.tr üzerindeki “Üye Girişi” sekmesindeki “Siparişlerim” alanından iade talebi oluşturarak yapabilirsiniz. İade talebinizin olumlu sonuçlanması durumunda Müşteri Hizmetlerimizin sağlayacağı Kargo İade kodunu kullanarak Yurtiçi Kargo ile satın almış olduğunuz ürünleri iade edebilirsiniz. İade işlemlerinin başlatılabilmesi için paketiniz ile beraber gelen e-faturanın altındaki formun iade ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. İade talebiniz olumlu karşılansa da kullanılmış, ambalajı açılmış ya da bozulmuş ürünlerin iadesi yapılamamaktadır. İade ettiğiniz ürünlerin bu koşulları karşılamaması durumunda iade onayı iptal edilerek Yurtiçi Kargo ile ürünleriniz Alıcı Ödemeli olarak tarafınıza gönderilecektir. Not: 14 günlük süre ürünü kargodan teslim aldığınız gün başlar.

Siparişleriniz e-fatura çıktısı ile birlikte gönderilmektedir. E-fatura üzerindeki sipariş satırları ile kutu içeriğinde fark görüyorsanız en kısa süre içerisinde Müşteri Hizmetlerimize 0850 532 64 64 üzerinden tarafımıza ulaşmanızı rica ederiz. Eksik olarak gönderilmiş ürünler ile ilgili olarak araştırma başlatılacak ve sizlere en kısa süre içerisinde belirttiğiniz iletişim kanalı üzerinden dönüş sağlanacaktır. Eksik ürün başvuruları, ürünlerin teslim edilmesinden sonraki 14 gün içerisinde belirtilmiş olan iletişim kanalları üzerinden yapılmalıdır.

İptal ya da iade gerçekleştirildiği halde kampanya koşulları sağlanmaya devam ediyorsa kampanya iptal olmaz. İptal ya da iade sonrası siparişte kalan ürünler kampanya şartlarını sağlamaya yetmiyorsa kampanya iptal olur. Ücret iadesi kampanyanın indirimi düşülerek yapılır. Kargo bedava kampanyasıyla oluşturulan siparişlerin iptal/iadesi olursa ve kalan tutar kampanya şartını sağlamıyorsa iade edilecek ürün bedelinden kargo ücreti düşülür.

Stoğu biten ürünler çok hızlı bir şekilde tekrardan tedarik edilerek sürekli stoklarımız güncellenmektedir. Stoklarımız yenilendiğinde bilgi almak için miniso.com.tr sitemizdeki e-bültene üye olabilir ya da /minisoturkey sosyal medya hesaplarımızdan bizi takip edebilirsiniz.