Marka Kurucusu



MINISO'nun kurucusu ve CEO'su olarak Ye Guofu, Çin'in ekonomik dönüşümü döneminde moda konusunda muazzam bir ustalık biriktirdi, sosyal kalite tüketim kalıplarını iyileştirme fırsatını yakaladı ve Çin'de neredeyse Çin'in fiziksel perakende müşteri akışını tekeline alan yepyeni bir iş modeli geliştirdi.
Ye Guofu, "fiyat ne kadar yüksekse, kalite o kadar iyi" ifadesinin, ürünleri yüksek fiyata satmanın bir yolunu bulan işletmeler için yalnızca bir bahane olduğunu düşünüyordu. Vurgulayıcı arzunun yarattığı "kalitesiz düşük fiyat" ürünleri, komuta ekonomisi döneminden kaynaklanmaktaydı. Çin'de “düşük fiyatlı kaliteli” ürünlerin zamanı çoktan gelmişti. Bu çağda bir markanın gerçek değeri soylulara ve zenginlere hizmet vermek yerine milyonlarca insana faydalı olmasıydı. Bu değerler ve ilkeler, MINISO'nun başlangıcını tetikledi.