İade
İnternet mağazamızdan almış olduğunuz ürünlerde bir sorun olması ya da
aldığınız ürünlerin ihtiyacınızı karşılamaması durumunda, teslimat sonrasında
iade edebilirsiniz. Ürünlerin iadesi için belirtilen yasal süre, ürünü teslim
almanızdan itibaren 14 gündür. Satın aldığınız ürünün tekrar satılabilir
özelliğini yitirmemiş olması sureti ile teslimat tarihinden itibaren 14 gün
içerisinde faturanız ile iade edebilirsiniz.
İade etmek istediğiniz ürünler, ilgili ekibimiz tarafından “Mesafeli Satış
Sözleşmesi”nde yer alan Madde 12’deki “Cayma Hakkı” ve Madde 13’deki “Cayma
Hakkı Kullanılamayacak Ürünler’’ kapsamında hızlı ve doğru bir şekilde
incelenecek ve sonuca bağlanacaktır. Talebiniz değerlendirilecektir . İadenizin
kabul edilmesi için, “Mesafeli Satış Sözleşmesi”nde yer alan Madde 12’deki
“Cayma Hakkı” ve Madde 13’deki “Cayma Hakkı Kullanılamayacak Ürünler”
şartlarına uygun olmalıdır. (bkz. Miniso.com.tr – Mesafeli Satış Sözleşmesi).
İade etmek istediğiniz ürünler "Mesafeli satış sözleşmesi" şartlarına
uygun ise para iadeniz, iade talebinizin tarafımıza ulaşmasından itibaren
sitemizden alışveriş yaparken kullandığımız kredi/banka kartınıza 10 gün
içerisinde yapılacaktır.
İade Koşulları
İadeniz, “Mesafeli Satış Sözleşmesi”nde yer alan Madde 12’deki “Cayma Hakkı” ve
Madde 13’deki “Cayma Hakkı Kullanılamayacak Ürünler” şartlarına uygun
olmalıdır. (bknz. Miniso.com.tr - Mesafeli Satış Sözleşmesi)
Yasal İade Süresi ve Koşulları: Ürünlerin yasal iade süresi teslim tarihinden
itibaren 14 gündür. Whatsapp destek sistemi üzerinden gönderilen kodun
geçerlilik süresi 7 gündür. 7 günü aşması durumunda iade kodunuz devre dışı
olacaktır. İade edilecek ürünlerin tüm aksesuar ve ambalaj malzemeleriyle
eksiksiz bir şekilde ve ürünün orijinal faturası ile birlikte gönderilmesi
gereklidir. Faturasız iadeler kabul edilmemektedir.
İade Koşulları: Aşağıda sayılan iade koşullarına uygun olmak koşuluyla
aldığınız ürünleri 14 gün içerisinde iade edebilirsiniz. İade edilecek ürünler,
orijinal ambalajlarında (Orijinal ambalajı bozulmuş; orijinal kutu üzerine
kargo etiketi yapıştırılmış ve kargo koli bandı ile bantlanmış ürünler kabul
edilmeyeceği için orijinal ambalajın bozulmayacak şekilde paketlenmesi ya da
streçlenmesi gerekmektedir), tüm aksesuar ve ambalaj malzemeleriyle birlikte
eksiksiz bir şekilde gönderilmeli, fiziksel açıdan hasar görmemiş,
kullanılmamış ve yeniden satılabilir durumda olmalıdır. Ürünün mutlaka orijinal
faturası ile birlikte gönderilmesi gereklidir. Faturasız iadeler kabul
edilmemektedir. (Ürünleriniz size hediye edilmiş ise, ürünler için
"Değişim Koşulları ve Süresine uygun olmak kaydıyla" sevk
irsaliyesiyle değişim işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.)
“Mesafeli Satış Sözleşmesi”ne göre aşağıda sayılan ürünlerin iadesi
yapılamamaktadır:
a) Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve
SATICI’nın kontrolünde olmayan mal veya hizmetler
b) Çabuk bozulabilen, son kullanma tarihi geçebilecek ve tek kullanımlık
mallar.
c) Ürünün arızalı ve ayıplı çıkması halleri dışında tesliminden sonra ambalaj,
bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi
sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanlar. Bu ürünler; kullanım için vücutla
birebir teması gereken (ör. kulak içi veya üstü kulaklık) açıldıktan sonra
sağlık açısından tehlike arz edebileceğinden niteliği itibariyle iade
edilemeyecek ürünler, Kişisel bakım aletleri(Tıraş makineleri, epilasyon
cihazları, yüz temizleme fırçaları, iç giyim, alt çamaşırları, alt çamaşır da
olan takım çamaşırlar, silikon sütyenler, normal sütyenler, sıkılaştırıcı
şortlar, bikini altı ve mayolar, kozmetik ürünler(Ruj, fondöten, göz farı,
maskara gibi tüm kozmetik ürünler) ve kişisel bakım ürünleri(tarak vb.), cilt bakım
ürünleri(Kremler, serumlar, güneş koruyucular), Havlular, bornozlar, Pedler,
tek kullanımlık ürünler, Maske ve benzeri ürünler, Termometreler, Medikal
cihazlar, takı ve parfümlerdir.
ç) Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması
mümkün olmayan mallar.
d) Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları
açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve
bilgisayar sarf malzemeleri.
e) 3 Al 2 Öde kampanyasından faydalanan müşterilerin para iadesi alabilmeleri
için, satın aldıkları tüm ürünleri iade etmeleri gerekmektedir.
f) İade işlemlerinin kabul edilmesi için ürünlerin
kullanılmamış, hasarsız ve orijinal ambalajında olması gerekmektedir.
İade Hazırlık Süreci
Satın aldığınız ürünü iade etmek için teslim aldığınız
tarihten itibaren 14 gün içinde aşağıdaki adımları takip etmeniz gerekmektedir.
WhatsApp Destek Hattına (0212 671 62 62) Sipariş numaranızı paylaşarak iade
talebinde bulunun. Müşteri Hizmetlerimiz, talebinizi değerlendirip size Aras Kargo
İade Kodu sağlayacaktır.
Faturanızın alt veya arka kısmına iadesini gerçekleştirmek istediğiniz ürünün
kodunu ve iade sebebinizi yazınız. Faturanızı mutlaka göndereceğiniz paketin
içerisine koyunuz.
Ürün tarafımıza ulaştığında iade talebiniz incelenir, yukarıda belirtilen
şartlara uygun ise iade işlemi başlatılır.
İade onaylandığında, ürün ücreti yasal süre olan 10 günü içerisinde ödeme
yaptığınız yöntemle iade edilir. Bu süre Miniso’nun iade ettiğiniz ürünü teslim
almasıyla başlar.
İade Gönderimi
Sitemiz üzerinden vermiş olduğunuz siparişlerle ilgili iade taleplerinizi yasal
süre olan 14 gün içinde 0212 671 62 62 Whatsapp hattı üzerinden iade talebi
oluşturarak yapabilirsiniz. İade talebinizin olumlu sonuçlanması durumunda
Müşteri Hizmetlerimizin sağlayacağı Kargo İade kodunu kullanarak Aras Kargo ile
satın almış olduğunuz ürünleri iade edebilirsiniz. İade işlemlerinin
başlatılabilmesi için paketiniz ile beraber gelen e-faturanın gönderilmesi
gerekmektedir.
İade talebiniz olumlu karşılansa da kullanılmış, ambalajı açılmış ya da
bozulmuş ürünlerin iadesi yapılamamaktadır. İade ettiğiniz ürünlerin bu
koşulları karşılamaması durumunda iade onayı iptal edilerek Aras Kargo ile
ürünleriniz Alıcı Ödemeli olarak tarafınıza gönderilecektir.
Aras Kargo dışındaki firmalarla yaptığınız gönderilerde ödeme sizin
tarafınızdan karşılanmış olmalıdır, aksi halde gönderi teslim alınmaz.
Gönderinizin kargo firması tarafından teslim alınabilmesi için mutlaka güvenli
taşınabilecek şekilde paketlenmiş olması gerekmektedir.
Sipariş İptal Etme
Siparişinizi oluşturmanızın ardından aynı takvim günü içerisinde iptal
edebilirsiniz. Bunun için 0850 532 64 64 numaralı telefon numarasını arayarak
ya da 0212 671 62 62 Whatsapp Hattı üzerinden Müşteri Temsilcimizle görüşüp
sipariş iptali talebinizi geçebilirsiniz. Sonrasında siparişiniz iptale uygunsa
temsilcimiz tarafından iptal edilecektir. Siparişin iptale uygun olması için
siparişinizin depomuz tarafından toplanmaya başlanmamış olması gerekmektedir.
Sipariş verdiğiniz ürünlerin toplanma süreci başladıktan sonra iptal işlemi
yapılamamaktadır ancak Kargo tarafından getirilen siparişi teslim almamanız
veya teslim alarak İADE Prosedürünü yerine getirmeniz halinde de iade işlemleri
gerçekleştirilecektir.
Ücret iadeniz sipariş durumunuz İptal Edildi göründüğünde 24 saat içerisinde
gerçekleşmektedir. Kartınıza yansıması bankadan bankaya değişebilmekle birlikte
birkaç gün içinde gerçekleşmekte olup, detaylı takibini bankanızdan
sağlayabilirsiniz.